Regulamin

Regulamin ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ DLA serwisu www.alergologonline.pl.

Obowiązuje od 17.09.2024

Usługodawcą strony www.alergologonline.pl jest INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA BARTOSZ OLĘDZKI z siedzibą w Siematyczach przy ul. Szarych Szeregów 12 (17-300 Siemiatycze), REGON: 200528812, NIP: 9660280157, adres e-mail: kontakt@alergologonline.pl (dalej jako „Usługodawca”)

§ 1. Definicje

Użyte w Regulaminie określenia zostały zdefiniowane w następujący sposób:

  1. Serwis www (Serwis, Serwis www.alergologonline.pl) – serwis www.alergologonline.pl należący do Usługodawcy, umożliwiający składanie Zamówień i zawieranie Umów o świadczenie usług medycznych.
  2. Dane Osobowe – dane osobowe w rozumieniu art. 4 pkt 1) RODO
  3. Opłata – należność uiszczana przez Użytkownika bezpośrednio po złożeniu Zamówienia na wykonanie Usługi medycznej, której wysokość określona jest w taryfikatorze dostępnym na stronie www.alergologonline.pl.
  4. Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych – lekarz uprawniony do udzielania świadczeń zdrowotnych w Podmiocie leczniczym
  5. Podmiot leczniczy – podmiot leczniczy INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA BARTOSZ OLĘDZKI z siedzibą w Siematyczach, wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą pod numerem 2162742, który za pośrednictwem serwisu www.alergologonline.pl, świadczy Usługę medyczną na rzecz Uprawnionego
  6. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dla Serwisu www
  7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
  8. Serwis www (Serwis, Serwis www.alergologonline.pl) – serwis www.alergologonline.pl należący do Usługodawcy, umożliwiający składanie Zamówień i zawieranie Umów o świadczenie usług medycznych.
  9. Umowa o świadczenie usług medycznych – umowa pomiędzy Użytkownikiem a Podmiotem leczniczym, zawierana celem skorzystania z Usług medycznych przez Uprawnionego.
  10. Umowa (lub Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną) – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, określająca zasady i warunki korzystania z Serwisu www, zasady i warunki, na jakich tworzone i prowadzone jest konto Użytkownika, a także zasady zawierania Umów o świadczenie usług medycznych oferowanych przez Podmiot leczniczy za pośrednictwem Serwisu www.
  11. Uprawniony – osoba fizyczna wskazana przez Użytkownika w chwili składania Zamówienia na wykonanie Usługi medycznej, uprawniona do skorzystania z Usługi medycznej. Uprawnionym może być:

    (a) Użytkownik;
    (b) Osoba, dla której Użytkownik jest przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym
    lub osobą upoważnioną do działania w jej imieniu.

  12. Usługa medyczna – usługa medyczna świadczona przez Podmiot leczniczy po zawarciu Umowy o świadczenie Usług medycznych, zgodnie z warunkami tej umowy, polegająca na wykonywaniu świadczenia zdrowotnego przez Podmiot leczniczy na rzecz Uprawnionego, realizowane zdalnie w drodze rozmowy telefonicznej (telekonsultacji), dostępna do zamówienia za pośrednictwem Serwisu www, do której należą:
    – Konsultacja telemedyczna – wykonanie świadczenia zdrowotnego przez Podmiot leczniczy na rzecz Uprawnionego
  13. Użytkownik – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich Danych osobowych lub danych Uprawnionego, którego jest przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub osobą upoważnioną do działania w jej imieniu.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną z wykorzystaniem serwisu www.alergologonline.pl, w tym w szczególności warunki i zasady zakładania oraz prowadzenia konta Użytkownika, umożliwiającego Użytkownikowi składanie Zamówień oraz uiszczanie stosownych Opłat celem zawarcia przez Użytkownika Umowy o świadczenie usług medycznych.
  2. Serwis www stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, na podstawie Umowy, zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą poprzez akceptację niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
  3. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną jaką Usługodawca zawiera z Użytkownikiem. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
  4. Usługodawca udostępnia Regulamin Użytkownikom za pośrednictwem Serwisu www przed zawarciem Umowy, w systemie teleinformatycznym oraz w sposób gwarantujący zapoznanie się z Regulaminem, jego pobranie, wydrukowanie oraz utrwalenie.
  5. Warunkiem skutecznej Rejestracji i zamówieniaw Serwisie www i zalogowania do jego zasobów teleinformatycznych jest akceptacja niniejszego regulaminu przez Użytkownika.

§3. Zasady działania serwisu alergologonline.pl

  1. Serwis www umożliwia Użytkownikowi składanie za ich pośrednictwem Zamówień na wykonanie za Opłatą określonych Usług medycznych.
  2. Zawarcie Umowy, w tym Rejestracja i korzystanie z Serwisu www jest bezpłatne. Usługi medyczne świadczone są odpłatnie.
  3. W przypadku problemów związanych z funkcjonowaniem serwisu www.alergologonline.pl, Użytkownik ma możliwość uzyskania pomocy i szczegółowych informacji dotyczących serwisu www.alergologonline.pl za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@alergologonline.pl

§4. Warunki techniczne

  1. Usługodawca prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem serwisu www.alergologonline.pl, zapewniający poprawność jej działania
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępności serwisu www.alergologonline.pl, jeżeli będzie to wymagane do przeprowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych i serwisowych.

§5. Rejestracja i złożenie Zamówienia

  1. Podczas zamówienia Użytkownik podaje następujące dane, które są niezbędne do kontaktu w celu realizacji usługi medycznej:

    (a) nazwisko i imię;
    (b) adres e-mail;
    (c) pełny adres zamieszkania;
    (d) numer telefonu.

  2. Usługi medyczne realizowane są przez Osoby uprawnione do świadczenia usług medycznych w zakresie specjalizacji wskazanych w serwisie www.alergologonline.pl.
  3. Po złożeniu Zamówienia, które następuje poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam i Płacę”, Użytkownik zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą uiszczenie Opłaty
  4. Użytkownik obowiązany jest do podania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, nie wprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich.
  5. Użytkownik jest odpowiedzialny za utrzymanie w należytej poufności indywidualnego hasła do konta Użytkownika umożliwiającego mu logowanie się do serwisu www.alergologonline.pl
  6. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych, jak również za wskazany adres e-mail oraz za ewentualne naruszenie praw osób trzecich w związku z wprowadzonym numerem telefonu, adresem e-mail. Usługodawca informuje, że wszelkie treści przesłane ze wskazanego adresu e-mail, będą przypisane Użytkownikowi.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wysyłania na adres e-mail oraz numer telefonu podany przez Uprawnionego w trakcie rejestracji komunikatów transakcyjnych związanych z funkcjonowaniem serwisu www.alergologonline.pl i świadczeniem usług medycznych, w tym również informacji o aktualizacji serwisu www.alergologonline.pl lub zmianach Regulaminu.
  8. Podmiot leczniczy ani Osoba uprawniona nie ponoszą odpowiedzialności za podanie przez Pacjenta niekompletnych, nieprawdziwych, nieaktualnych lub nieprawidłowych informacji, zwłaszcza w przypadku podania danych osób trzecich bez ich wiedzy lub zgody. Za skutki podania błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub w inny sposób nieprawidłowych danych wyłączna odpowiedzialność spoczywa na Pacjencie.

§6. Opłata

  1. Użytkownik obowiązany jest do wniesienia z góry Opłaty za świadczenie Usług medycznych zgodnie z ceną za usługę oferowaną w na stronie www.alergologonline.pl.
  2. Realizacja Opłaty możliwa jest za pośrednictwem serwisu www.alergologonline.pl
  3. Operatorem płatności internetowych jest Tpay – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN – wpłacony w całości.
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Sprzedawcy z żadnymi kosztami.
  5. W przypadku płatności kartą, termin realizacji liczony jest od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji. Dostępne są w szczególności metody płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, przelewy internetowe, BLIK. Wszystkie aktualnie dostępne metody płatności widoczne są w trakcie realizacji opłaty przez Użytkownika.
  6. Wysokość Opłaty została określona w taryfikatorze dostępnym w serwisie www.alergologonline.pl. Wysokość Opłaty stanowi kwotę brutto, wyrażoną w złotych polskich i jest wiążąca w chwili zawarcia Umowy
  7. Opłatę uważa się za uiszczoną wraz z momentem zaksięgowania środków na koncie Usługodawcy.
  8. Po dokonaniu płatności przez Użytkownika Usługodawca wystawi fakturę VAT i przekaże ją na adres e-mail podany w zamówieniu.
  9. Wraz z uiszczeniem Opłaty dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług medycznych pomiędzy Użytkownikiem a Podmiotem leczniczym, na warunkach wskazanych w Zamówieniu;
  10. Pomimo złożenia Zamówienia i wniesienia Opłaty, Usługa medyczna nie zostanie zrealizowane w przypadku podania przez Użytkownika danych w formie uniemożliwiającej poprawną realizację Usługi medycznej (np. pomyłka w numerze telefonu wskazująca na brak takiego numeru, nieprawdziwe imię i nazwisko). Brak możliwości zrealizowania poprawnej Usługi medycznej z przyczyn wskazanych w §5 i §6 ust. 11 zdanie pierwsze nie stanowi podstawy do zwrotu Opłaty
  11. W przypadku braku możliwości zrealizowania Usługi medycznej z przyczyn niezależnych od Osoby uprawnionej do świadczenia usług medycznych, Usługodawca zaproponuje Użytkownikowi nowy termin realizacji Usługi medycznej nie dłuższy niż 24h od planowanego terminu lub w zależności od możliwości, realizację Usługi medycznej w tym samym terminie przez inną Osobę uprawnioną do świadczenia Usług medycznych. Brak możliwości zrealizowania Usługi medycznej z przyczyn określonych w ust. 12 nie stanowi podstawy do zwrotu Opłaty, jeżeli Usługodawca zaproponował alternatywny sposób realizacji Usługi medycznej, a Użytkownik się na niego zgodził.
  12. Opłata zostanie zwrócona Użytkownikowi w sytuacji braku możliwości zapewnienia przez Usługodawcę alternatywnego sposobu realizacji Usługi medycznej w przypadku, o którym mowa w ust. 11(powyżej)
  13. Odwołanie Usługi medycznej jest możliwe za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@alergologonline.pl.
  14. Zgodnie z art. 42 podpunkt 2 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty, na podstawie Dziennika Ustaw z 2018 r. pozycja 617, 650, 697 lekarz ma prawo odmówić wystawienia recepty.

§7. Realizacja Usługi medycznej

  1. Po zaksięgowaniu Opłaty, Usługa medyczna zostaną zrealizowane zgodnie z informacjami wskazanymi przez Użytkownika w Zamówieniu.
  2. Usługa medyczna odbywa się poprzez nawiązanie połączenia telefonicznego z Osobą uprawnioną do świadczenia Usług medycznych. Połączenie inicjowane jest przez Osobę uprawnioną do świadczenia Usług medycznych zgodnie ze sposobem i informacjami podanymi w Zamówieniu. Pacjent ponosi wyłączną odpowiedzialność za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Usługi telemedycznej / Telekonsultacji, wynikające z niespełnienia przez Pacjenta wymagań określonych w Regulaminie.
  3. W celu realizacji Usługi medycznej Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych podejmuje dwukrotnie próbę kontaktu z Uprawnionym w ciągu 2 godz. od terminu realizacji konsultacji poprzez telefon. Jeżeli Uprawniony nie podejmie konsultacji telemedycznej, taka konsultacja telemedyczna uznana jest za odbytą, a Opłata nie podlega zwrotowi.
  4. Kontakt następuje na podany przez Pacjenta w formularzu numer telefonu, w godzinach pracy lekarza. Kontakt może nastąpić również z zastrzeżonego numeru telefonu. Jeżeli Pacjent ma zablokowane połączenia z numerów zastrzeżonych, powinien odblokować je przed terminem wykonania Usługi telemedycznej / Telekonsultacji. W uzasadnionych przypadkach kontakt z lekarzem może się wydłużyć. Po dwóch bezskutecznych próbach nawiązania kontaktu z Pacjentem, co uniemożliwia wykonanie e-konsultacji,jest ona zamykana, a Pacjentowi nie przysługuje zwrot środków.
  5. Aktualne informacje dotyczące czasu trwania i ceny Usługi medycznej znajduje się na stronie www.alergologonline.pl. Jeżeli realizacja Usługi medycznej wymaga więcej czasu, Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych ma możliwość przedłużenia czasu trwania Usługi medycznej. Za przedłużenie czasu trwania jednostkowej Usługi medycznej Uprawniony nie ponosi dodatkowych kosztów.
  6. Podmiot leczniczy ani Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakikolwiek brak możliwości realizacji recepty w aptece przez Pacjenta – w przypadku jej prawidłowego wystawienia zgodnie z obowiązującym prawem.
  7. E-zwolnienia L4 wystawiane jest przez Osobę uprawnioną do świadczenia usług medycznych jedynie w uzasadnionych wypadkach. Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych samodzielnie podejmuje decyzję o zasadności wystawienia e-zwolnienia L4. Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych, w przypadku powzięcia wątpliwości co do zasadności wystawienia e-zwolnienia L4, ma prawo odmówić jego wystawienia, mogą to być m.in. przeciwwskazania lub brak wyraźnych wskazań, wątpliwości natury medycznej.
  8. Usługi medyczne świadczone za serwisu www.alergologonline.pl nie są przeznaczone dla osób:

    (a) wymagających natychmiastowej hospitalizacji;
    (b) w stanie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia;
    (c) w innych stanach wymagających niezwłocznego wezwania pogotowia ratunkowego.

  9. W przypadku gwałtownego pogorszenia się stanu zdrowia lub samopoczucia, Uprawniony powinien niezwłocznie skontaktować się z numerem alarmowym 112 w celu wezwania pogotowia ratunkowego lub udać się do najbliższej placówki służby zdrowia.
  10. Usługodawca lub Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usługi medycznej w przypadku rażąco konfliktowego zachowania ze strony Uprawnionego, zachowań sprzecznych z dobrymi obyczajami lub naruszających prawa Usługodawcy lub innych oraz które mogłyby powodować lub zachęcać do zachowania uznawanego za działanie niezgodne z prawem, naruszającego prawa osób trzecich
  11. Usługodawca lub Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usługi medycznej w przypadku podejrzenia przekazywania przez Pacjenta nieprawdziwych lub nierzetelnych lub niepełnych (w tym niewystarczających) informacji, a także w przypadku utraty zaufania lub obiektywizmu terapeutyczno-leczniczego przez Świadczeniodawcę do Pacjenta, z zastrzeżeniem warunków, jakie powinny zostać spełnione w sytuacji odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty oraz obowiązków wynikających z tej ustawy.
  12. Usługodawca lub Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usługi medycznej w przypadku Przesyłania treści niezgodnych z prawem, sprzecznych z dobrymi obyczajami lub naruszających prawa Świadczeniodawcy lub innych oraz które mogłyby powodować lub zachęcać do zachowania uznawanego za działanie niezgodne z prawem, naruszającego prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie lub dobra osobiste, jest zabronione.

§8. Odpowiedzialność

  1. Osoba uprawniona do świadczenia usług medycznych lub Podmiot leczniczy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za wykonanie Usługi medycznej, jak również za przekazane Uprawnionemu zalecenia, dobór przepisanych produktów leczniczych.
  2. Uprawniony ponosi wyłączną odpowiedzialność za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Usługi telemedycznej, wynikające z niespełnienia przez Uprawnionego wymagań określonych w Regulaminie.

§9. Postępowanie reklamacyjne

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo zgłaszania zapytań, uwag i reklamacji w związku ze świadczonymi usługami.
  2. Wszelkie reklamacje związane z wykonaniem Umowy oraz uwagi i pytania należy zgłaszać do Usługodawcy za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kontakt@alergologonline.pl
  3. Zaleca się podanie w treści reklamacji następujących informacji:

    (a) dane pozwalające na identyfikację Użytkownika oraz nawiązanie z nim kontaktu: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji;
    (b) określenie przedmiotu reklamacji oraz okoliczności będących ich podstawą wraz z datą ich zaistnienia;
    (c) określenie oczekiwań Użytkownika względem Usługodawcy, Podmiotu leczniczego

  4. Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację związaną z wykonaniem Umowy za pośrednictwem wiadomości e-mail niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Brak ustosunkowania się do reklamacji przez Usługodawcę we wskazanym w zdaniu poprzedzającym terminie, oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  5. Użytkownik może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php oraz http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  6. Użytkownikowi przysługuje prawo rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    (a) poprzez działania mediacyjne wojewódzkich inspektorów inspekcji handlowej,
    (b) przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej.
  7. Działania mediacyjne zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), są dostępne po złożeniu wniosku przez Użytkownika do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem, a Usługodawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej
  8. Stałe polubowne sądy konsumenckie, o których mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), są dostępne poprzez złożenie wniosku przez Użytkownika o rozpatrzenie sporu wynikłego z zawartej Umowy przez właściwy stały polubowny sąd konsumencki. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  9. Użytkownikowi przysługuje również prawo zwrócenia się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), w celu uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem, a Usługodawcą, w tym do wystąpienia przez wskazane powyżej podmioty do Usługodawcy w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. Porady udzielane są przez Federację Konsumentów oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
  10. Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, Konsumenci mają prawo do rozstrzygania sporów z przedsiębiorcami zawierającymi internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, w sposób pozasądowy za pośrednictwem unijnej platformy internetowej. Skargę można złożyć na formularzu dostępnym pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§11. Ochrona Danych Osobowych

Zasady przetwarzania danych osobowych Uprawnionych, w tym Użytkowników Serwisu www, jak również zasad wykorzystywania plików cookies Serwisu www, zostały określone w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://alergologonline.pl/polityka-prywatnosci/

§12. Zawarcie, wykonanie i rozwiązanie umowy

  1. Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą uważa się za zawartą z chwilą dokonania skutecznego zamówienia w serwisie www.alergologonline.pl
  2. Usługodawca dostarcza serwis www.alergologonline.pl bez wad.
  3. Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy poprzez złożenie oświadczenia z wykorzystaniem wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który został wskazany w Załączniku nr 1 do Regulaminu oraz przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@alergologonline.pl.
  4. Po wykonaniu Usługi medycznej Użytkownik traci możliwość odstąpienia od Umowy o czym zostaje poinformowany
  5. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
  6. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Wniosek o wypowiedzenie Umowy należy złożyć na adres e-mail: kontakt@alergologonline.pl. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną wygasa niezwłocznie po otrzymaniu takiego wniosku Usługodawcę
  7. Zakazane jest dostarczanie przez osoby korzystające z serwisu www.alergologonline.pl, w tym Użytkownika treści bezprawnych.
  8. Umowę o świadczenie usług medycznych pomiędzy Użytkownikiem a Podmiotem leczniczym uważa się za zawartą z chwilą uiszczenia przez Użytkownika Opłaty
  9. Umowa o świadczenie usług medycznych obowiązuje do czasu realizacji Usługi medycznej lub odmowy realizacji Usługi medycznej zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

§13. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.09.2024r. i dotyczy Umów zawieranych z Użytkownikiem po jego wejściu w życie. Aktualna treść Regulaminu w języku polskim jest publikowana tutaj w sposób umożliwiający jego przechowywanie (utrwalanie) i wielokrotne odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
  2. Regulamin został sporządzony w języku polskim. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. W takim przypadku Usługodawca poinformuje o zmianie Użytkownika w treści wiadomości jaka zostanie przesłana na jego adres e-mail. W razie braku wypowiedzenia Umowy przez Użytkownika, w trybie przewidzianym w Regulaminie, w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zmiany Regulaminu, uważa się, że zmiana została zaakceptowana